Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

TRAFİK İŞKENCESİ

TRAFİK İŞKENCESİ
    31 Ağustos 2010
    TRAFİK İŞKENCESİTRAFİK İŞKENCESİTRAFİK İŞKENCESİTRAFİK İŞKENCESİ
       TRAFİK İŞKENCESİ Bu fotoğraf 30 Ağustos 2010 Pazartesi günü çekildi. İlimizde aşırı derecede trafik işkencesi yaşanmaktadır. Mobesa kameralarının yerleştirildiği kavşaklarda bir derece araçların kurallara uyduğu görülmektedir. Sürücülerin denetim yapıldığının farkında olmaları anında yaptıklarıyla, denetimsizlik anında yaptıkları davranışlar birbiriyle tutarlılık göstermemektedir. Burada denetimin önemi ortaya çıkmaktadır. Sorunun kökünün eğitim olduğu düşünülse de, denetimsizlik ve trafik alt yapısını oluşturan düzenlemelerin yetersiz olmasının da etkisi büyüktür. Birinci fotoğrafta trafik işaretinin araç trafiğini sağa vermesine rağmen, araçların bu yoldan geçmeleri diğer park eden araçların izin vermesine bağlı görünmektedir. İkinci fotoğrafta da yanlış park eden araçlar görünmektedir. İlimizde buna örnek birçok sokak ve yol fotoğraflarıyla gösterebilirim. Dönülmez işaretinin olduğu yerden dönen, park edilmez işareti olan yere park eden, girilmez işareti olan yere giren, "U" dönüşü yapılmaz işaretinin olduğu yerden "U" dönüşü yapan araçlara çok sık rastlıyoruz. İlde trafik düzenlemelerini kim yapar?, hangi kurum sorumludur? Bilmiyorum ama bildiğim ve gördüğüm bir şey varsa oda her geçen süre zarfında nüfusun ve araçların ilimizde arttığı, trafik düzenlemelerinin yetersiz kaldığıdır. Yetkililer, alt yapı çalışmaları devam eden ilimizde trafik düzenlemelerinin ivedilikle yapılmasını sağlamalıdır. Özellikle Hal pazarının olduğu bölgeye, katlı otopark ya da açık araç parklarının acilen yapılması gerekmektedir.
    • musa gacım.2 Eylül 2010 . 05:14

      Araç trafiğindeki anormallikler tamam'da,şu araçların yaya kaldırımlarına müdahalesi,özürlü vatandaşlarımızın durumu dahi düşünülmeden o yaya kaldırım iniş çıkış noktalarını araçlarıyla bloke eden geri zekalı ,kültürsüz sürücülere kim müdahale edecek !?....POLİS'mi?ZABITA'mı....?.yoksa vatandaş kaba kuvvetle kendisi'mi?....burda bir umursamazlık var ama kimde!?.
    • murat yıkılmaz2 Eylül 2010 . 00:09

          Güzel bolumuzu fazla eleştirmeyelim çogu şehirde trafik hergün bu durumda oluyor,
    • SERDAR1 Eylül 2010 . 16:04

      BOLUDA HANGİ SOKAK ARASI BUNDAN FARKLI Kİ...İZZET BAYSAL CADDESİNDEN İSMETPAŞA CADDESİNE ÇIKAN TÜM SOKAKLAR BUNUNLA AYNI GÖRÜNTÜDE. CADDELER PARALI OTOPARKA DÖNÜNCE HERKES ARABASINI BEDAVA OLAN BU SOKAKLARA ÇEKTİ. PARALI OTOPARKLARA ALTERNATİF PARASIZ OTOPARKLAR OLMALI.GÜNDE 2TL PARK PARASI YILDA EN AZ 600TL YAPAR.
      ESKİDEN APARTMANLARIN ALTINA GARAJ YAPMAMAK İÇİN BELEDİYEYE PARA ÖDENİR BURALAR DAİRE VEYA İŞYERİNE DÖNDÜRÜLÜRDÜ, BELKİ BU UYGULAMA HALEN DEVAM DA ETMEKTEDİR. BU PARALARI ALAN BELEDİYE ŞİMDİ O BİNALARDA OTURANLARA ÜCRETSİZ OTOPARK GÖSTERMEK, TAHSİS ETMEK ZORUNDA DEĞİL Mİ?
    • murat yılmaz1 Eylül 2010 . 14:21

      pazartesi günü bolu pazarı olması insanların ihtiyaçlarını görmesi düzensizlik ve kuralsızlık içinde hareket etmelerini gerektirmez.Zaten duyarsız ve saygısız insanlar topluluğu olan ilimizde yorumlara bakınca niye bu haldeyiz hala köyden farkımız yok şehirde yaşamayı haketmiyoruz diye fazla düşünmeye gerek kalmıyor. Bunlara birde trafik ekiplerinin gereği gibi çalışmaması eklenince trafik keşmekeşi engellenemiyor. Birde gölyüzüne ve şehrin diğer yerlerine bakın hergün saygısz insanların yaptığı parklara çoklukla şahit olursunuz. İnşallah bir gün düzelir.
    • Ömer Maden1 Eylül 2010 . 08:42

      Sayın Musa Bey, basın ve medyanın sadece haber görevi olduğunu düşünmeyelim. toplumda ve çevrede aksayan yerleri ve unsurları da göz önüne koyarak. bu eksiklik ve düzensizliklerin yetkililerce görülmesini ve düzeltilmesini sağlamak ta basın ve medyanın önemli görevleri arasındadır. Sizce fotoğraftaki görüntüler normal ise, söyleyecek sözüm yok.
    • S.A1 Eylül 2010 . 04:24

      İlk fotoğrafa konu olan yerin her zaman keşmekeş halinde olduğunu belirtmek isterim. Zaten pazar yeri konumu itibari ile kötü. Park sorunuda cabası.
    • isa1 Eylül 2010 . 01:36

      evet musa beye katılıyorum bencede normal... sanırım gazete haber bulamıyor...:)
    • ahmet gölge1 Eylül 2010 . 01:01

      sayın editör üsluptan ve haberden anlaşıldığı kadarıyla buda bir okuyucu haberi fakat herkes istediği gibi denetimsizce haber yapabilecekse gazetenize olan güvenim sarsılacaktır bilginize. Editörden: Vatandaş sokağının sıkıntısını dile getirmiş. Denetimden geçmeyecek ne var bunda?
    • Musa Epçim31 Ağustos 2010 . 12:07

      Normal bence bu haberin haber değeri yok.Pazartesi günü bolunun pazarı olan bir gündür,Köylerden insanlar ihtiyaclarını almak için geliyor.Trafikte yoğun oluyor.