Olsun be aldırma Yaradan yardır... Sanma ki zalimin ettiği kârdır... Mazlumun ahı indirir şâhı... ELBETTE HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... (Yunus Emre)

Aynı kavşak yine kaza

Aynı kavşak yine kaza
    23 Ağustos 2010
    Aynı kavşak yine kazaAynı kavşak yine kazaAynı kavşak yine kazaAynı kavşak yine kaza
       Aktaş mahallesi Akıncı Sokak'ta bulunan kavşakta yeni bir kaza daha meydana geldi. Ayda 3-4 defa kaza meydana gelen bu kavşakta hangi yolun ana yol hangi yolun tali yol olduğu anlaşılamaktadır. Sürücülerde hızlı ve dikkatsiz araç kullanmaktadırlar. Bu durum yayalar ve özelliklede yakında bulunan Bolu Atatürk Anadolu Lisesi öğrencileri için tehlike arz etmektedir. Önlem alınması için ölümlü bir kaza olmasımı gerekmektedir. Yetkililerin gerekli önlemleri almalarını temenni etmekteyiz.
    • gölcük2 Eylül 2010 . 21:02

      bu kavşakta market ve fasdfood işletmekteyim bu gördügüm belkide 15. kaza belediye ve trafik müd.acil önlem alması gerekiyor ve yetkililerin bu kadar duyarsız kalınması şaşkınlıkla karşılıyorum
    • soner 2 Eylül 2010 . 17:13

      sayın zerduş senin çocuğun bu yolda aşırı hızla gelen bir arabanın altında kalıp ölürse eğer o zaman bana hak verirsin.. bugün aynı mevkide ölümlü kaza oldu... nedeni aşırı hız... yolların çukur olması benim derdim değil belediyenin ve karayollarının sorunu sorununu onlara ilet. KASİS YAPILMASININ SÖYLEMEMİN NEDENİ İSE IŞIKLANDIRMA YAPILDIĞINDA 2 GÜN SONRA O TRAFİK LAMBALARININ YANMADIĞINI GÖRÜYORUZ KASİS BİR ÖNERİ BELEDİYE NE YAPIYORSA YAPSIN AMA BİSEY YAPSIN BU KAZA VE ÖLÜMLERİ ENGELLESİN...
    • Zerduş30 Ağustos 2010 . 21:09

      Ne kasisi ya... Kasis dediğin tümsek mi??? Zaten bolunun yolları hep çukur tümsek dolu.Soner Bey, senin araban yok herhalde. Olsa çukurun tümseğin ne olduğunu daha iyi anlarsın.Bolu da çukurdan kaçarken tümseğe yakalanıyorsun zaten.Araba mı sürüyoruz çambazlık mı yapıyoruz belli değil.
    • soner26 Ağustos 2010 . 16:28

      öğlen yine kaza oldu :)gülüyoruz artık yol benim zihniyeti oldukça burda kaza çok olur kasis yapılmasını istiyoruz bu yola acilen... yazıktır ya
    • atakan yılmaz25 Ağustos 2010 . 09:03

      bu kavşakta hergün kaza olur belediye çalışıyor ya ondan kaza oluyor o yüzden herkes hayır desin ondan sonra kavşak yapılır mubarek ilaç taşıyan araçtaki şöför arabadan iniyor acil hasta varmış gibi hava atıyor ilaç acil yetişmesi lazımmış sanki hasta var arabada bu insanlar böyle  ondan sonrada susuyo suçlu sensin zaten ordan arabada çıkar insanda çıkar lütfen yavaş yavaşşşşşşşşşşş,,,,,,,,
    • Aktaşli24 Ağustos 2010 . 13:15

      Düzenleme gereken bir yol, iki tane ilçe ve bir tane beldeye giren yol öyle olmaz.Belediye Başkanı birazda AKTAŞ"a el atsın Lütfen.
    • soner24 Ağustos 2010 . 13:06

      Evimin önünde ki bu kavşakta daha 1 hafta önce traktörle bir taksi kaza yaptı 1 hafta geçti ve bu kaza oldu 10 yıldır burda ikamet etmekteyim ve 100ü aşkın kaza olmakta sadece bir kasis yapılarak bu kazalar önleneceğinden eminim.Atatürk Anadolu lisesi , Gazipaşa ilköğretim ve İnkilap ilköğretim  okuluna giden öğrenciler bu kavşaktan geçmekteler bi öğrencimiz ölmeden yetkililerin bir önlem almasını rica ediyorum.
    • müge24 Ağustos 2010 . 10:01

      editör! teşekkürler :))))
    • neco23 Ağustos 2010 . 23:13

      kamuran sen taktin kavsaklara hergun kaza haberi yaninda birde trafik dersi versen millet adam olur...birde bu ilac tasiyan araclar kendilerini f1 pilotu sanmasinlar. Editörden: Bu bir okuyucu haberidir. Sende bunu anla artık.