Bayram tebrik ilanlarınızı İNANDIĞINIZ, GÜVENDİĞİNİZ gazetelere veriniz

Bolu Valiliği'nin amblemi değişiyor

Bolu Valiliği'nin amblemi değişiyor
    31 Mart 2010
    Bolu Valiliği'nin amblemi değişiyor


         Bolu Valiliği'nden yapılan açıklamaya göre, Bolu Valiliği'nin amblemini değiştirme kararı alındı.
         Açıklamada, ''Uzun yıllardır kullanılan Valilik Amblemi'nin ilimizin doğal, kültürel ve turistik değerlerini tam olarak yansıtamadığı değerlendirilerek, yeni bir amblem çalışması yapılmasına karar verilmiştir'' denildi.
         Yapılan araştırmalar ve çalışmalar sonucunda yeni bir Valilik Ambleminin hazırlandığı belirtilen açıklamada, ''Yeni Valilik Amblemi hazırlanırken amblemde yer alan şekillerin, figürlerin, resimlerim ve renklerin her birinin ilimize özgü bir anlamı, bir değeri olması amaçlanmıştır'' ifadelerine yer verildi.
         Bolu Valiliği'nin yeni amblemi; ''Buna göre Yeni Valilik Ambleminin dışında kırmızı renkte bir çember ve çemberin içinde gölge bir beyaz çember ve bu gölge çemberin içinde üst kesimde 'BOLU VALİLİGİ' ibaresi, alt kesimde ise Bolu'nun yüzde 61'inin orman olduğunu simgeleyen çam ağaçları figürü yer almıştır. Amblemin iç çemberin içinde üst kesimde 'Bolu Hükümet Konağı'nın resmi, çemberin alt kesiminde kabartma 'BOLU SPOR'un renklerini simgeleyen kırmızı beyaz, gölgeli kırmızı renkte 'BOLU' yazısı, Bolu yazısının 'B' harfi içinde üst kesiminde Göynük Tarihi Evleri ve Saat Kulesi, alt kesiminde aşçı kepi, 'O' harfi içinde Abant ve Abant Nilüferi, 'L' harfi içinde Kartalkaya kayak merkezi ve kayak takımı, 'U' harfi içinde Gölcük resmi, 'BOLU' yazısı altında Bolu'nun kuruluş tarihi olan 1923 ve 1923 yılı yazısı altında Yedigölleri simgeleyen yedi su damlacığından oluşmaktadır'' şeklinde tanımlandı.
     

    • Zeka parıltısı22 Ağustos 2014 . 17:53

      8 ay önceki habere de yorum yazmak ayrı bir özellik olsa gerek.
    • Erol Yılmaz22 Ağustos 2014 . 15:40

      Haksızlık edilmiş, bence çok güzel bir enlem. 81 valililik arasında adından söz ettiren tek enmblem olan bu anmblemi bu kadar yerden yere vurmanız ne kadar doğru? Kendi cahiyane fikirlerinizi kendinize saklamanız dileğiylen, işini bitirmiyen çıkmasın.
    • salih 29 Kasım 2013 . 00:26

      neden işi bilene değilde tanıdığa yaptırırlar. word de yapılmış. Dünyadaki gördüğüm en rezil logo. Tabi logo demek yanlış olur. Bu çizimden hiç bir şey olmaz
    • Başkanın Yiğeni27 Kasım 2013 . 23:10

      -Amcası yiğeninin ilk resmini gördün mü ?
      _Aaa Ne Güzel Çizmiş Yiğenim.
      _Amca Bunu Belediyede Kullan Nolur nolurr hadi amca ya.
      _tmam tmm alican Sen Ne Kadar Tasarım bedeli istiyosun onu söyle bana yeter :D
    • ismail tasdelen23 Kasım 2013 . 22:53

      Hahahaha Bolu Valiliği işte böyle şeyler ile uğraşıyor bunu ilkokul çocuklarına bile göstersen bu ne saçma logo derler ya..
    • merve çakmakçı14 Kasım 2013 . 11:04

      DİKKAT BOLU ÇIKABİLİR !
      Amblem yapma girişimini takdir ediyorum fakat...Amblem şu anda sosyal medyada ve radyolarda bizi güldürme konusu olarak yansıtıyor. İyi reklam oldu hani...İsmailin yeri ve Bolçi eksik kalmış...Rica ediyorum düzeltilsin. Ben mimarım. Grafik tasarıma da ilgim var elimden gelen yardımı yapmaya hazırım. Yada yarışma düzenlensin rica ediyorum.
    • Nuri Koca14 Mart 2013 . 21:10

      Koskoca Üniversite var, bu koskaca üniversitede grafik tasarım bölümü, güzel sanatlar bölümü var.. Bu Bolu' ya ihanettir!!! Belki valilik yetkililerince bir şey ifade etmiyor lakin, kesinlikle güzel Bolu'ya ihanet, estetik düşmanlığıdır!
    • metin özkan29 Şubat 2012 . 17:29

      Vallik amblemi bumuymuş? Bunu onaylayan bir vali var herhalde oralarda. Bizde marka kent logo yarışmasına eser göndermiştik Bu eserleride Vali seçecek sanırım? Yandık sondan 1.yiz
    • seda20 Ağustos 2011 . 09:49

      çok üzücü ben bu devlet binalarını anlamıyorum zaten kendi reklamları ile ilgilenen biyer yokmu acaba varsa ve bunu yaptıysa kesinlikle onun görevini tekrar düşünmeliler.
    • Berat9 Mart 2011 . 19:36

      Yavaş geeell, bu nedir böyle, hikaye kitabı mı?
    • mustafa asd29 Aralık 2010 . 23:15

      kız kulesini de koysalarmış keşge .) bide anlatmaya çalışmışlar logoyu hehe..
    • Cahiliyet Dizboyu30 Ekim 2010 . 16:19

      Bu ne olduğu belli olmayan şekli tasarlayan arkadaş hiçmi amlem,logo,logotype özellikleri nelerdir diye bakmamış.
      Çok amatörce bir çalışma.
    • Cahiliyet Dizboyu!30 Ekim 2010 . 16:15

      Bu ne olduğu belli olmayan şekli tasarlayan arkadaş hiçmi amlem,logo,logotype özellikleri nelerdir diye bakmamış.
      Sanki Word de yapılmış amatörce bir çalışma.
    • ms6 Eylül 2010 . 17:16

      yazık çok yazık! bunu yapan amblem diyemi yaptı? Söyleyecek bir şey bulamıyorum Pes doğrusu.....
    • İsmail Ev29 Mayıs 2010 . 11:21

      Amblem 3 grupta ele alınır.
      1. Hizmet, ürün veya kurumun faaliyetlerini doğrudan yansıtan;
      2. Hizmet, ürün veya kurumun faaliyetlerini dolaylı olarak yansıtan;
      3. Hizmet, ürün veya kurumun faaliyetlerini yansıtmamakla birlikte farklılığını ortaya koyacak sembollerdir.
      Hizmet, ürün veya kurumun isminin kendine özgü yazılımına ise logo denir.
      Her ikisinin(amblem ve logo) birlikte kullanıldığı imaja ise Logotype denir.
      Amblem, logo ve logotype rozetten billboarda her alanda algılanma değerini yitirmeden kullanılabilir olmalıdır.
      Standartların dışında gelişigüzel hazırlattırılmış şekiller, yetkilerin bilinçsizce kullanılarak kendi egolarını tatmin için yaptıkları cahilane bir gösteriden ibarettir.  
    • ali aslışen9 Mayıs 2010 . 14:52

      100 tane Grafikere sorun; Amblem böylemi olur diye.1 tanesi ;evet derse diyeceğim birşey yok...
    • Serkan Adibatmaz3 Nisan 2010 . 16:17

      Amblemin antetli kağıdın üzerine 2,5 cm olarak koyduklarında o kadar çok saydıkları şeylerin hiçbirinin görülmeyeceğini ve rezil birşey ortaya çıkacağını hiçkimse görememiş mi?
    • Tamer Aydınlı2 Nisan 2010 . 10:44

      Bunu valiliğin yaptırdığı belli oldu. Tıpkı Abant´da yaptıkları gibi...
    • Ebru2 Nisan 2010 . 09:33

      Berbat.amblemde tek bir şekillle bir çok şey ifade edilmeli. Kafa yormak lazım bunun içinde.
    • Ahmet Çakar2 Nisan 2010 . 08:46

      Hayatımda fotoğraf içeren amblem hiç görmemiştim, hele de 5-6 tane fotoğraf içeren amblem hiç görmemiştim. Bu biraz "vali kebabı" olmuş.
    • Poşet_Çay1 Nisan 2010 . 16:09

      BENCE BÖYLE AMBLEM OLMAZ. VALİLİK BİNASININ SAĞ TARAFINDAKİ ÇAMI KURUTTULAR, YERİNE YENİSİNİ DİKMELERİ VE ANBLEMİ YENİDEN DÜZENLEMELERİ GEREKİYOR. YARIŞMA YAPILMALIYDI BENCE.
    • Sadettin Altınsoy1 Nisan 2010 . 10:55

      Bolu için yapılan amblem çok başarısız. Ne bulmuşlarsa doldurmuşlar. Amblem sade olmalı. Bir kaç örnek hazırlanarak, halkın görüşü alınmalı. En iyisi bu konuda bir yarışma açılması. Bence eski amblem daha iyiydi. Güzel şeyler yarışma sonucu ortaya çıkar. Lütfen bu konuda tepkilerinizi iletin...
    • v1 Nisan 2010 . 09:07

      Lütfen bir yarışma yapılsın ,,grafik tasarımcı bir sürü gencimiz var...
    • bolu´lu1 Nisan 2010 . 08:21

      Bolu nun amblemi mühendislik harikası cici taksi alt geçiti degil miydi?
    • Doğa1 Nisan 2010 . 08:16

      Altına açıklamasını yazmasaydınız kimse bu logodan bir şey anlamaz. Çemberin dışına da damlaların ve ağaçların ne anlama geldiği içlerine resim konarak yazılsın daha anlamlı olur.
    • Taner Sıvacı31 Mart 2010 . 23:28

      Bu işle ilgilendiklerini sananların sanattan ne kadar uzak oldukları çok iyi anlaşılıyor. Bolu´yu amblemiyle de olsa kimsenin küçük düşürmeye hakkı yok. Bu amblem çok basit olmuş. Yarışma açarak yeni amblem yaptırın...
    • hadddiii yaa31 Mart 2010 . 22:26

      Grafik tasarım diye bir şey var, ili temsil eden logo tasarımı böylemi olur, logonun altında kullanım/anlama kılavuzu da vereceklerdir.
    • orhan kemal31 Mart 2010 . 22:04

      Bu eblemi GALIBA MICROSOFT WORLD DE YAPILMIS ANCAK BU KADAR BASIT OLUNABILIR VALILIK HER SEYE ODENEK AYIRYODA BUNUN ICIN MI KISMIS KESENIN AZINI ACSAYDI BIR YARISMA ODULLU BAK NELER CIKIYORDU
    • aziz kal31 Mart 2010 . 20:23

      Bu ambleme mutlaka ve mutlaka 21. yüzyıl mimarlık şaheseri "cici taksi alt geçiti" nin resmi konmalı, altınada yaptıranın ismi yazılmalıdır.
    • ozbolubeyi31 Mart 2010 . 19:18

      Çorba gibi olmuş...
    • Cihan31 Mart 2010 . 19:15

      Çok daha güzel olabilirdi... Eğer yanılıyorsam lütfen düzeltin, Valilik bununla ilgili bir yarışma vs düzenleseydi daha güzel olmazmıydı? Yada düzenlendi de yeteri kadar mı duyurulmadı? Üzülerek söylemek gerekirse; yeni amblemin sıradan olduğunu, çok daha orijinal amblemin yapılmasının mümkün olduğunu düşünüyorum...
    • A.Tabakçı31 Mart 2010 . 18:48

      Bunun "amblem" olarak isimlendirilemeyeceği “tabak gibi” ortada.
    • Amblem nedir?31 Mart 2010 . 18:44

      Yazık bunu bulmak için çok mu aradınız?  
    • Amblem mi?31 Mart 2010 . 18:42

      “Evvettt! Yap ortaya bi karışık!”
    • Atilla31 Mart 2010 . 18:40

      Ablem değil katolog mubarek