Gazetemiz sadece ve sadece Türkiye Basın Konseyi'ne üyedir

CHP İl Başkanı ile Belediye Başkanı arasındaki tartışma sertleşti

CHP İl Başkanı ile Belediye Başkanı arasındaki tartışma sertleşti
    27 Ocak 2010
    CHP İl Başkanı ile Belediye Başkanı arasındaki tartışma sertleşti

       CHP Bolu İl Başkanı Tanju Özcan'ın Belediye'de olduğunu iddia ettiği "alengirli işleri" açıklamak için belge beklediği açıklamasına, Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz'dan sert yanıt geldi.
       Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, kendisini televizyonda canlı yayına davet eden CHP İl Başkanı Tanju Özcan'a, "O kim oluyor? O benim eş değerim değil. Gitsin partimizin il başkanıyla muhatap olsun. Ben bu kadar hizmet aşkıyla çalışırken beni bu tür adamlarla uğraştırmayın" dedi.
       Başkan Yılmaz, belge iddiaları ile ilgili de, "Eğer birileri bir şey bilip açıklamıyorsa edepsizdir. Eğer o birileri bir şey bilmeden iftira atıyorsa daha büyük edepsizdir. Biz bildiğimiz yolda ilerliyoruz. Kuru gürültüyle işimiz yok. Bolu'ya ihanet eden insanlarla beni karşı karşıya getirmeyin. Bu insanların Bolu'ya verebilecekleri şey bu kadardır. Dedikodu siyasetinden öteye gidemezler. Bildikleri bir şey varsa hemen açıklasınlar" diye konuştu.
       Tanju Özcan'ı Bolu Belediyesi'nin yaptığı hizmetlere gölge etmekle suçlayan Yılmaz, "Kıskançlıktan çatlıyorlar. Yok belgeymiş, yok canlı yayınmış. Bu tür söylemleri anaokulunda okuyan çocuklar bile söylemez. Bir kez daha tekrarlıyorum. Bir şey bilip açıklamayan en büyük edepsizdir" ifadelerine yer verdi.
        Bugün bir basın açıklaması yapan Özcan, "Daha önce Belediye'de enteresan işler döndüğünü açıklamıştık. Bunları delillerle kamuoyuna açıklayacağımızı söyledim. Şu anda elimizde yeterince delil var. Ancak biraz daha eksiğimiz olduğunu düşünüyorum. Onları tamamlamaya çalışıyoruz. Ben bir hukukçuyum. Dolayısıyla açıklayacağım dosyalar sadece kamuoyunu bilgilendirmekle kalmayacak, cumhuriyet savcılığını da harekete geçirecek. Anlaşılan o ki Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz bu dosyaları çok merak ediyor.
    Merak etmesin. En kısa sürede açıklayacağım" demişti.

    • semih3 Şubat 2010 . 18:06

      ha bir de 2x2 nin cevabını ne öğrettiler sana, inşallah tabloda bir sorun yoktur, yoksa durum vahim :D :D :D
    • semih3 Şubat 2010 . 18:05

      çarşafı duyunca, işine gelmeyince komik, demek takacaksın yakışır kardeşime :D :D
    • kemalist2 Şubat 2010 . 20:33

      :)))))))) komik.böyle insanlarla tartışmak gerçekten çok komik.
    • semih2 Şubat 2010 . 13:39

      ha bu arada fazla açılım yapayım derken dikkat edin siz de çarşaf giymeyin, ama giyerseniz de hiç şaşırmam :D
    • semih2 Şubat 2010 . 10:34

      istese milletvekili olur parti myk da önemli görevler alır hatta bakan bile olabilirdi. kömür dağıtılırken para dağıtılırken kameraya çekseydin de biz de görseydik. çıkar at gözlüklerini diyeceğim ama inandırmışlar seni artık ne desem boş.İnşallah 2x2=4 bunu doğru öğretmişlerdir sana.Sen de cehapeyle başla artık çarşaf dağıtmaya seçim yaklaştı, kılıçdaroğlu da sol da oy yok sağa kaymamız lazım oy alırken dedi. Artık ÇARŞAF EŞARP alın bakalım elinizde gezersiniz, seçime az zaman kaldı haahah:D
    • kemalist2 Şubat 2010 . 01:48

      evet o yüzden seçim çalışmaları sırasında zonguldak´tan kamyon kamyon kalitesiz kömür geldi,o kömürler sayesinde boluda gece nefes alınamıyor.o yüzden bir oy karşılığında halka altın dağıtıldı.evet hepsi hayır duası almak içindi,alaaddin yılmaz´ın servetine servet katmak,şirketlerini büyütmek,yandaşlarına belediye ihalelerini vermek için değil.yoksa farklı bi konumda olabilirdi demişsin daha hangi konumda olacak?servetine servet kattı adam.güldürme beni lütfen...
    • semih1 Şubat 2010 . 22:52

      bakan körler için tekrar, aklıma gelenler
      ŞEHİRLERARASI OTOBÜS TERMİNALİ
      STADYUM YENİLENMESİ
      KÖPRÜLÜ KAVŞAK
      ÇÖPTEN ENERJİ ÜRETME
      KOLEKTÖR HATTI
      KATI ATIK DEPOLAMA
      İÇME SUYU ARITMA TESİSİ
      DOĞALGAZ
      ATATÜRK ORMAN PARKI
      SEMT PAZARI
      el insaf adam bişey yapmamış diyorlar. yüksel ceylan ne yapmış zamanında. tanju yani yiğeniyle 100 milyarlar harcayarak kent bilgi sistemini kurmuş ve o sistem kaç senedir ortalarda yok, heralde öteki aleme yatırım yaptılar, ama parayı bu alemde aldılar..
    • semih1 Şubat 2010 . 22:45

      zeytinyağı su hikayesi budur,kemalist üste nasıl çıkmış hep beraber gördük. arkadaş 5 senedir Bolu da ve 6 sene öncesini BİLMEYE çalışıyor demiştim. Doktor arkadaşımla konuştum o da alzheimer başlangıcı olabilir dedi. sana zorla Başkanı sevdirecek halimiz yok onu seven kesim ona yeter Allah a şükür. O bu yola çıkarken bir hayır duası alsam yeter diyerek çıktı, yoksa istese daha da farklı konumlarda olabilirdi. 5 senedir burdaysan bilmezsin muhtemelen.
    • kemalist1 Şubat 2010 . 18:23

      yoksa alaatin yılmaz 2004 yılında göreve geldiği gibi Bolu´ya harika şeyler kazandırdı da 2005 ve takip eden senelerde yattı mı?bunu mu demek istiyorsun yani?tüh bak 2004 yılını kaçırmışım ben de adamın günahını alıyorum.halbuki o ilk sene çalışmış sonraki seneler yatmış.bu arada semih yazılarımı hatim etmiş cuma günü evinde mevlid var.yazılarıma bakmadan ezebere okuyacak.herkesi bekleriz.
    • kemalist1 Şubat 2010 . 18:19

      semihçim kendi fikirlerini yazmayı bırakmış benim yorumlarımı okuyup yanlışlarımı bulmaya çalışmış.sevgili arkadaşım evet 5 senedir boludayım.6 sene derken belediye başkanının görev süresini belirttim.belediye başkanı 2004´de göreve başladı bir başkan göreve başladığı gibi icraatmi yapıcak?2004´te plan program yapar,o sene başlar ve ilk ürünlerini bir sonraki sene yani 2005 te verir.ben 2005 te boluya geldim ve 5 senedir hiç birşey göremedim.
    • semih1 Şubat 2010 . 00:01

      evet arkadaşlar ´kemalist in´ yazısını kopyaladım. Burda yorum yapmayacağım, çünkü herşey ortada. arkadaş 5 senedir Bolu´daymış ve 6 senedir Bolu´ya değil kendine ve yandaşlarına çalıştı diyor şahsımız. Beyefendi sizin sorunlarınız gerçekten artmış. 5 senedir olduğunuz yerin bir önceki senesini de adınız gibi bilmeniz ve o sene hakkında bilmeden atıp tutmanızın bir sebebi olabilir(Alzheimer).Çözüm bu sefer basit diyemeyeceğim ciddi rahatsızlık. Sağlıkta reform fayda etmez tek başına geçmiş olsun
    • semih31 Ocak 2010 . 23:39

      kemalist  (27.01.2010 22:47:01)
      tanju özcan´ın ortaya çıkaracağı yolsuzlukları dört gözle bekliyorum.belediye başkanının ifadeleri kuyruğu kapana sıkışmış fareye benziyor.bir arkadaş adam güzel çalışmalar yaptı hakkını yememek lazım demiş.ben de 5 senedir boludayım yapılmış bir hizmet göremiyorum.bolu sokakları çamur deryası.şehir dışından arkadaşlarım geliyor.bu ne biçim şehir diye yakınıyorlar.belediye başkanı 6 senedir boluya değil kendine ve yandaşlarına çalıştı...
    • kemalist31 Ocak 2010 . 20:19

      ileriki günlerde semihle ilgili anketlerimiz devam edicek demiştik.sözümüzü tuttuk.bugün yeni bir anketle karşınızdayız.bildiğiniz üzere semihin seviyesi son zamanlarda iyice düşmüştü bu anket onunla ilgili.semih seviyesini düşürdü diyenler düşürdü,semih zaten hep öyleydi diyenler,öyleydi yazıp 1414 e yollasınlar.anket sonuçları önümüzdeki günlerde yayınlanacaktır.
    • kemalist31 Ocak 2010 . 20:15

      geçen gün sormuştuk belediye semihin gözlerini neyle açtı diye.yoğun katılımın olduğu ankette okurların %50 si parayla %50 si işle cevabını vermişler.yani okurlar belediyenin semihin gözünü hem parayla hem de işle açtığına inanıyor.yoğun talep üzerine ilerideki haftalarda semihle ilgili anketlerimiz sürecek.bolunun sesi okurlarına sevgilerle...
    • semih31 Ocak 2010 . 18:22

      sayın editör bu mesajı yayınlamayın çünkü sadece size yazıyorum.
      iki mesaj yazmıştım birini koymamışsınız, afedersiniz ama küfür vb. hiç bir sözüm yoktu, niye yayınlamadınız. hadi önceden kendi görüşlerinizin dışındaki yazıları yayınlamıyordunuz, ama baktım ki sonra dan değişmiş, ama yanlış görmüşüm heralde. değişmemişsiniz, böyle çok okur kaybedersiniz. mailime cevap atın lütfen ve mesajımı yayınlayın, iyi çalışmalar Editörden: Seviyesizce ve hakaret içeren mesajınızı yayınlamam söz konusu olamaz elbet. Yazdıklarınzda hakaret olmadığını iddia ediyorsanız ve çok meraklıysanız gelin bu gazetenin sorumlusu siz olun. Yazdıklarınızın sorumluluğunu siz üzerinize alın ve yayınlayın. Siz o kadarcık taşın altına elinizi koymaya hazırsanız, ben gazeteyi size devretmeye hazırım. Sorumzusca yazıp, ondan sonra birde hesap sormaya kalkmayın lütfen.
    • semih31 Ocak 2010 . 12:42

      ayrıca 5 senedir Bolu´daymışsın, toy desek yeridir. Geçmiş dönemlerde Bolu da ne yapıldı bilmezsin. Şimdikin onda biri kadar yatırım ancak yapıldı. seviyem gayet iyi ama yediremiyorsun sen galiba dediklerimi, ama çözüm basit yine SAĞLIKTA REFORM akşamdan alıyorsun randevunu sabah a muayeneni oluyorsun, geçmiş olsun :D :D :D
    • kemalist30 Ocak 2010 . 19:01

      semihin seviye iyice düştü.yarasına mı dokunduk ne?
    • semih29 Ocak 2010 . 22:52

      kemalist benim işlik paralık derdim yok koçum. belliki tanjudan çok para aldın yanında sırıttın, şakşakçılık yaptın seçim zamanı. ama ne oldu benim YÜCE HALKIM cevabı verdi. ne dedi Alaaddin Yılmaz´la yola devam dedi. ne dedi memnunum dedi. Daha önce ne dedi Yüksel Ceylan a sen dur ne yaptın da seçileceksin dedi, bu halk adamını seçti. seçimden önce de senin gibileri çok öttü, ama seçimin ertesi günü vızıltılar kayboldu be koçum. üzülürüm de buna üzülürüm başka bişeye değil...
    • kalemine sağlık kemalist 29 Ocak 2010 . 17:50

      kalemine ve ağzına sağlık kemalist abi. tarafsız gözle kamuran abi tespitte bulunsun. bolu belediyesi ne söz vermiş ? neleri tamamlamış ? neler yalan olmuş ? yalan olan bir vaadi ben biliyorum. yürüyen merdiven. ( çok komik bir vaad di ama ben bolulu olarak yürüyen merdivenimi istiyorum.)
      BU ARADA ŞAMPİYON BOLUSPOR
    • kemalist29 Ocak 2010 . 17:23

      semih belediyede işe başladı galiba.ya da bi akrabasını tanıdığını belediyede işe soktu.ne kadar mutlu görüyor musunuz?parayla,işle gözler görür ediliyor.belediyenin icraati olmasa bile icraat varmış gibi ballandıra ballandıra anlatıyorlar.belediye semihin gözlerini açmış ama neyle?a)parayla b)işle a ya da b yazıp 1414 e yollayın.anket sonuçları haftaya açıklanacaktır.
    • semih29 Ocak 2010 . 15:47

      SAĞLIKTA REFORM.. bazı arkadaşlar da bahsetmiş, Belediye Başkanımızın yaptıklarını göremeyenlerin ciddi göz problemleri var. onu da geçelim hadi görmüyorsun haberlerde de duymuyorsun heralde. Çözüm zor, ama dedim ya sağlıkta reform var, hastaneye gidin. Akşam dan KBB de randevuyu alın yavaş yavaş heyecan yapmadan gidin. Şimdiden geçmiş olsun..
    • MUC29 Ocak 2010 . 14:53

      Bolunun alaattın ının sıhırlı lambasımı var yoksa guvendıgı daglarmı?Icraat dedıgı fırıldakları ortaya dokmeye kalksan fırıldaklar gorunmez oluyor boyle oluncada kalkıp bırsey bılen varda acıklamıyorsa  edepsızdır deyıp edepsızlık yapıyor Ben bıldıklerımden ısmım kadar emınım(cunku beledıyeden atılır gıbı emeklı edılenlerdenım) ama bu ortamda ısmımdende suphelenecegım  korkusuyla susuyorum o gercekten bıldıgı yolda ılerlıyor cunku onun bıldıgı yolun ne oldugunu ben cok ıyı bılıyorum
    • Hasan Uzun29 Ocak 2010 . 13:26

      Bir insan Boluda yaşıyor ve Alaaddin Yılmaz´ın çalışmalarını göremiyorsa, Buraya yorum yazmadan evvel göz doktoruna gitmesi gerekir. Başkan siyaset yapıp boş konuşmuor, sadece iş yapıyor ve yaptırıyor. Bundan önce kaç başkan boluya bu kadar yatırım yapmış ki?
    • kemalist29 Ocak 2010 . 03:41

      kerem acar önce bi konuşmayı öğrensin ondan sonra tartışmaya katılsın bence.fatihciğime başlıklı yazıyı çok beğendim.ellerine sağlık kardeşim.fatihçiğimiz evindeki suyu tahlil ettirsin demişsin.çok doğru.musluklardan topraklı çakıllı su akıyor.alaaddin yılmaz bilboardlarla ,yapılmamış şeylerin reklamlarını yapıyor.kendisi reklamcı olmalıydı bence.bolu belediyesi tam bir rant alanına döndü.orda tanıdığı olan ihaleleri topluyor.zengin daha da zenginleşiyor.fakir hep fakir.
    • halil kaya28 Ocak 2010 . 20:36

      1992 yılından beri
      < 1992 yılından beri bolu dışındayım. her yıl Bolu´ya tatile gelirim. ozamandan beri Bolu´da değişen tek şey kalıcı konutlar. tabi bir de cici taksinin ordaki battı çıktı var.ama battı çıktıdan geçebilmek için battı çıktıya ulaşabilmek gerekiyor. bu ise çok zor. ulaşamazsan Çizmeci motelin oralardan geri döner ve Bolu´nun içine ancak girersin. şayet Boluluysan bunu bilirsin, değilsen epey yol gidersin...
    • fatihciğime28 Ocak 2010 . 18:48

      fatih bey ben değilde sen körsün galiba bu saydıklarını hangisi gerçekleşti sen başka boluda mı yaşıyorsun?
      1. inek sidiği gibi virajlı çevre yolları.( girdin mi çıkamdığın cici taksi kavşağı)
      2.temiz su arıtma yazmışsın. musluğundan akan suyu bir tahlil ettir.
      3. ?
      4.ilk yağmurda sokağa çık dere oluyor her yer.
      5.katlı otoparka girmek mesele caddeye çıkmak mesele.yer konusunda süper seçimdi.
      6.aşevinden yararlanmak için akp li olman lazım
      7.terminal 2009 ocakta bitecekti.
      8.eyvallah
      9-10-11 ?
    • kemalist28 Ocak 2010 . 18:32

      ben söyleyeceğimi söyledim.yüksel ceylan iyidir kötüdür onu tartışmıyorum.alaaddin yılmaz zamanındaki rezil boluyu,çamur deryası sokaklarını tartışıyorum.şehir dışından gelen arkadaşlarımın yorumlarını söyledim.böyle rezil bi şehir görmediklerini ifade ediyorlar her seferinde.seçim zamanında oy için akp tarafından dağıtılan kalitesiz kömürler yakılıyor hala.gece bolunu havası solunacak durumda olmuyor.bunun nedeni akp iktidarıdır.boluya vizyonu geniş genç bir başkan lazım.o da tanju özcandır
    • Yorum Farkı28 Ocak 2010 . 17:39

      Serdar Rumuzlu arkadaşıma cevaben... Serdar Bey neden ihaleler Doğu Kökenli insanlara veriliyor demişsiniz yorumunuzda. cevabı çok basit. İhale yapılıyor ve en iyi teklifi veren ihaleyi kazanıyor. Senin tabirinle cevaplamak gerekirse, senin batı kökenli Bolu´lu hemşehrilerin, parayı çok sevmeseler, bankalara yatırıp faiz yemeseler, yatırım yapsalar, üretime, ülke ekonomisine katkıda bulunsalar, Bolu´lu insanlara iş imkanı oluştursalar, sorduğun soruya gerek kalmaz işte o zaman. Saygılarımla...
    • adalı28 Ocak 2010 . 17:04

      kısır bir tatışma içindesiniz. neler istediğinizi, şikayetlerinizi yazsanız daha iyi olmar diye düşünüyorum.
      birbirinizi ikna edemiyecekseniz tartışmanın ne önemi var.
    • serdar28 Ocak 2010 . 10:58

      Sayın Belediye Başkanı, Katlı Otopark yapmak için milyonlarca lira harcayağına, Bolu´nun delik değiş yollarını asfaltlasa çok daha isabetli olurdu? Ayrıca Belediyeye bağlı müdürlüklerde neden diğer illerden gelenler Müdür oluyor? Bolu´muzun insanına neden görev verilmiyor? Doğalgaz kazı çalışmalarının ihaleleri, Katlı Otoparkın, Atatürk Orman parkının ve şehir için otobüs hatlarının ihaleleri neden doğu kökenlilere veriliyor?
    • KEREM ACAR28 Ocak 2010 . 10:46

      kemalis arkadaş daha atatürkün arkasına nezamna kadar saklanacaksınız atatürk şuan olsa hepinizi sallandırdı. yüksel ceylanın zamnında gödük elektrik lerin kımlere peşkeş çekildiğini bir 2 dönme başkanlık yapan biri var eskilerden öglen belediyeye giderdi çünkü ayılamadı akşamdan kaldı adam boluya büyük zarar yaptı ne içraat yaptı bu chp tanju hukukçu hiç birzamn güvenme. bırakın bu  böcek kafalılıgıda fabrika tesis yapın üretin proje varmı tanju onu koy ortaya görem oky
    • FATİH28 Ocak 2010 . 09:27

      Bakıpta görememek buna denir heralde. Yapılanları görememek yazık be ... Ben yapılanları yapılmayanları yazayım sen de oku göremeyen arkadaşşş...
      1-Çevre yolları(kuzey-güney)
      2-temiz su arıtma
      3-Pis su arıtma
      4-Kollektör hattı
      5-Katlı otopark
      6-Aşevi -hayır çarşısı -imarethane
      7-terminal (devam ediyor)
      8-semt pazarları(kapalı)sağlıkmah- kalıcı konutlar
      9-orman parkı düzenlemesi
      10-çok amaçlı salon(devam ediyor)
      11-doğalgaz

      yapılmayan
      1- Bolu pazaryeri projesi
      2-hayvan pazarı
    • isoya28 Ocak 2010 . 09:18

      iso kardeşim bay alaattin geldiğinden beri ne değişti boluda ? ne hizmeti geldi ? anlatıverde bizde bilem.
    • Yorum Farkı28 Ocak 2010 . 09:15

      Bolunun Fanatiği rumuzlu yorum yazan arkadaşımız, sanırım Türk siyasi hayatında Tek Parti dönemi ve sonrasında oluşan CHP yapılanması hakkında hiç bir şey bilmiyor sanırım. Türkiye´de taş üstüne taş koymamış, hiçbir yatırımın altına imza atmamış, vizyonu ve geleceğe dair hiçbir projesi olmayan CHP zihniyetini mi savunacaksın bu ülkenin halkına. 18 uygulaması ile yapılan bulvar yollar, su artıma tesisleri, Atatürk Orman Parkı ve Spor Kompleksi Projesi, Atık Su Projesi ve Doğalgaz projesi v.s.
    • ayhan28 Ocak 2010 . 03:08

      ben siyasetle işi olmayan birisiyim bolunun bu başkanla çehresi değişti hizmet nedir bu başkanla gördük daha önceki başkanlarda adam kayırmaca ve yatmakdan başka bişey yapmadılar yeni yeni çalışılınca neler olacağını görmeye başladık  şu ana kadar chp hiç bir alanda çözüm yolu ve yenilikler anlamında teklifler sunmamıştır tek birşey bilirler herşeye muhalefet yapılan herşey bunlara göre yanlıştır böyle bişey olamaz daha nezaman vaz geçeceksiniz bu ülkeye zarar vermekten
    • BOLUNUNFANATİĞİ28 Ocak 2010 . 00:29

      Ben bu kadar hizmet aşkıyla çalışırken beni bu tür adamlarla uğraştırmayın. BU NASIL BİR İFADE ALLAH AŞKINA O MAKAMDA OTURUYORSAN HAKKINI VERECEKSİN.TAHİRA VE yırum farkı NIN YORUMLARINI HAYRETLERLE OKUDUM GERÇEKTEN BELEDİYE BAŞKANININ YAPTIĞI İCRAATLARI LÜTFEN YAZARMISINIZ BELKİ DE BİZ BİLMİYORUZDUR????
    • iso28 Ocak 2010 . 00:21

      Selam Kemalist kardeş sen be yıldır boludaymışın.Hoş geldin deyim.Sen bolu nun 20 yıl öncesini  düşünebilirmisin.Tabiki bilmezsin.Yaşamadın görmedin.Şunu unutmaman gerekir.Hükümet hangi partiye ait ise o zaman o şehir kazanır.Bolu da bunlardan   biri.Deperemde  koalisyon varken yüksel ceylan başarılı idi.sonra  akp ile Alaattin  yılmaz seçildi.ACA BA BAŞKAN TANJU ÖZCAN  olsa idi ne olurdu.Hiç bir yatırım olmazdı.Bolu eskiden çok çekti.Onun için yatırmlar bitmediğinden başarısı gözükmüyor.
    • kemalist27 Ocak 2010 . 22:47

      tanju özcan´ın ortaya çıkaracağı yolsuzlukları dört gözle bekliyorum.belediye başkanının ifadeleri kuyruğu kapana sıkışmış fareye benziyor.bir arkadaş adam güzel çalışmalar yaptı hakkını yememek lazım demiş.ben de 5 senedir boludayım yapılmış bir hizmet göremiyorum.bolu sokakları çamur deryası.şehir dışından arkadaşlarım geliyor.bu ne biçim şehir diye yakınıyorlar.belediye başkanı 6 senedir boluya değil kendine ve yandaşlarına çalıştı.bu apaçık ortadadır.kimse kimseyi kandırmasın.
    • TAHİRA27 Ocak 2010 . 21:30

      Klasik bir chp zihniyeti tanju özcan iyice kabak tadı vermeye başladı, yanlış anlaşılmasın akp li filan değilim belediye başkanınında hakkını yememek lazım adam gerçekten güzel çalışmalar yaptı.
    • Yorum Farkı27 Ocak 2010 . 18:52

      Sayın Tanju Özcan CHP İl Başkanı sıfatını bir kenara bıraksın ve Kemal Kılınçdaroğlu´nun Bolu Şube Başkanı olsun. Elimde belge var, elimde dosya var, elimde yolsuzluk kanıtı var diye, kanal kanal gezen, basın açıklamaları yapanlar şimdi neredeler acaba? Başta CHP İstanbul İl Başkanı Sayın Gürsel TEKİN.. Kuru laf, itiraf değil, icraat bekliyor bu halk..Yapamıyorsanız şayet icraat, bırakın yapana da mani olmayın,köstek olmayın. Saygılarımla...