Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Aldatılan kocaya sınır dışı

Aldatılan kocaya sınır dışı
    4 Haziran 2024

    Aldatılan kocaya sınır dışı Bolu'da, Irak uyruklu ...

           Aldatılan kocaya sınır dışı 

           Bolu'da, Irak uyruklu eşini sevgilisiyle evde yakalayan H.M. sınır dışı edildi. Eşi Filistin uyruklu İ.H. ile sevgilisi A.M. ise Bolu'da kaldı. 

           Olay, dün öğle saatlerinde Semerkant Mahallesi Akıncı Sokak'ta bulunan bir apartmanda meydana geldi. İddiaya göre, yabancı uyruklu H.M. (27), dini nikahlı eşi İ.H'nin (33) kendisini başka bir yabancı uyruklu şahısla aldattığını öğrenerek eve gitti. Eve kayınbiraderiyle giden H.M., karısının yanında başka bir adam olduğunu gördü. Kadının kocasından kaçmaya çalışan A.M. ise 3'üncü kattan aşağı atlayarak, 1. kattaki dairenin balkonuna düştü. İhbar üzerine olay yerine sağlık, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralı şahıs, bulunduğu yerden alınarak tedavisi için hastaneye kaldırıldı. H.M.., İ.H. ile kardeşi gözaltına alındı. Durumu öğrenen A.M.'nin babası ise olay yerine gelerek taşkınlık çıkardı. Polis ekipleri babayı da gözaltına aldı. 
     
          Aldatılan koca sınır dışı edildi 
          Emniyet Müdürlüğü'nde ifadeleri alınan şahıslardan H.M., kayınbiraderi ve A.M.'nin babası "düzeni bozmak" suçlamasıyla sınır dışı edildi. Alınan bilgiye göre 3'üncü kattan atladığında bacaklarında ve kaburgalarında kırıklar olan ve hastanede tedavisi süren Irak uyruklu A.M.'nin ve Filistin uyruklu sevgilisinin de daha sonra sınır dışı edilecekleri ifade ediliyor.   

    • Reco9 Haziran 2024 . 15:00

      Donunuzda yaş varmış.
    • Aydın 6 Haziran 2024 . 05:40

      Kapıdan kov , bacadan girer...Sınırlar han geçen yerine döndü
    • Sokulu5 Haziran 2024 . 22:57

      Olsun, kapalı, saçları görünmüyor.
    • Gerekli 5 Haziran 2024 . 19:29

      Güya kafa kapalı.Arap ya müslüman ya bunlar.Ortamda erkek görünce yüzünü gizler ama tenhada her haltı yer.Allah belanızı versin sizin.Sizi başımıza bela edenleri de Allah bildiği gibi yapsın.
    • Gerçek5 Haziran 2024 . 19:27

      Bu ahlaksız yobaz mülteci tayfası ve onu bu ülkeye sokan zihniyetle beraber bu ülkeden defolup gitsinler.Bu nasıl bir şey arkadaş bu araplara ev kiralayan ev satan arsa satanlar hiç mi utanma arlanmanız yok.Biraz şerefli ve haysiyetli olan ev arsa vermez bu pis insanlara.Ülkemizi terkedip gitsinler.Yeter artık.
    • Yılmaz5 Haziran 2024 . 19:04

      Muz cumhuriyetinde sıradan bir gün.
    • lüx 5 Haziran 2024 . 13:57

      AB uyum politikalarına uygun bir karar vermişler,daha çook gelen olur bu ülkeye,
    • Ahmet5 Haziran 2024 . 12:36

      Demek oluyorki zina yapan karın da olsa karışmayacaksın..
    • Okur5 Haziran 2024 . 08:40

      Oh ne güzel kanun esas suçlular kalsın kocasını abisini babasını gönder. Daha rahat zina etsinler. Hepsini göndersene
    • Murat5 Haziran 2024 . 07:32

      Akparti bu göçmen meselesini görmezden geliyor, seçim öncesi de emekli maaşlarını görmezden gelmişti, hala da görmüyor,
    • Müyesser Mukser5 Haziran 2024 . 00:57

      Mülteciler icin yapılacak yardım ve ödemelerin devlet bütçesinden değil, AKP'nin parti binalarına koyulacak yardım sandıklarından yapılmasını öneriyorum.. Sonuçta, onları ülkeye yığanlar da onlar, en çok sevenler de onlar.. Devlet bütçesinde, benim tüyü bitmemiş yavrumun da hakkı ve rızkı var.!!
    • Uyanın 5 Haziran 2024 . 00:06

      Akp mafettin ülkeyi sana oy verenlerin aklına şaşayım...
    • Bolu lu4 Haziran 2024 . 23:16

      bu ıraklı suriyeli afkan zenci toplamda on milyondan fazla yabancı olduğu söyleniyor bunlar değil bizim torunlarımızın geleceğini çalacaklar lütfen dikkat
    • Erdemli4 Haziran 2024 . 21:59

      Bu Arapları şehrimde görmek istemiyorum. Akp bunları tez zamanda göndermezse bir daha iktidar yüzü göremeyeceği gibi bunun hesabını da vermek zorunda kalırlar. Hesap da çok ağır olur ve altından kalkamazlar.
    • Köylü 4 Haziran 2024 . 21:39

      defolsun gitsinler