Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Muhammed Hoca'dan kadınlara karanfil

Muhammed Hoca'dan kadınlara karanfil
    20 Şubat 2024

    Muhammed Hoca'dan kadınlara karanfil AK Parti Bolu Belediye Başkan ...

    Muhammed Hoca'dan kadınlara karanfilMuhammed Hoca'dan kadınlara karanfilMuhammed Hoca'dan kadınlara karanfil

          Muhammed Hoca'dan kadınlara karanfil
          AK Parti Bolu Belediye Başkan Adayı Doç. Dr. Muhammed Emin Demirkol, İl Kadın Kolları Başkanı Hicran Çağalı ile birlikte AK Parti Kadın Kolları yönetimiyle ve kadın kollarında geçmişten gönümüze görev yapanlarla bir araya geldi. Demirkol, “Şehrimizin en büyük kadın hareketi olan ve durmadan çalışan Kadın Kolları Teşkilatımıza yürüttüğü çalışmalardan dolayı teşekkür ederim” dedi.

          AK Parti Bolu Belediye Başkan Adayı Doç. Dr. Muhammed Emin Demirkol, 31 Mart yerel seçim çalışmalarını aralıksız sürdürürken, diğer yandan da birlik, beraberlik ve uyum kültürü içerisinde  teşkilat programlarına katılıyor. Bu kapsamda Özer Düğün ve Balo Salonunda İl Kadın Kolları Başkanı Hicran Çağalı ve eski dönem milletvekili Arzu Aydın ile birlikte AK Parti Kadın Kolları yönetimi ve AK Parti’ye gönül veren kadınlarla bir araya geldi, bütün kadınlara karanfil hediye etti.

         “Enerjik bir şekilde bizi motive eden bir teşkilatımız var”
          Bolu’da birliğin, beraberliğin, dayanışmanın berekete vesile olan bir ortam olduğunu ifade eden Demirkol, “Sizlerle bu seçimde tekrar yoldaş olduk. Sahada kapı kapı çalışan, broşürleri dağıtan, bizden daha enerjik bir şekilde bizi de motive eden bir teşkilatımız var. Ve ben her birinizi o sahada, benim kadar benden daha heyecanlı gördükçe daha çok motive oluyorum ve diyorum ki iyi ki sizlere Allah beni yoldaş etmiş. Sizlerin gayretiyle bir kez daha kazanacağımıza inandık, inanıyoruz. 80 yaşımıza geldiğimizde geriye baktığımızda hayatımızdaki en önemli başarılardan birine doğru koşuyoruz. Hem ahirette karşımıza çıkacak. Hem dünyada çoluk çocuğumuza anlatacağımız en önemli zafere doğru koşuyoruz. Biz bu zaferin heyecanını da bu zaferin ışığını da hem sizlerin gözünde hem sahada görüyoruz” şeklinde konuştu.

         “Gece gündüz çalışarak Bolu’yu tekrar gerçek belediyecilikle kavuşturacağız”
          Demirkol, sahada basmadık yer bırakmayacaklarını ifade ettiği konuşmasına şöyle devam etti:
    “Ben bu vesileyle teşkilatımıza, belediyemize emek vermiş, hiç nefis yapmadan Allah rızası için ilimize davamıza ve teşkilatımıza bir noktada iyi olsa katkı sağlamayı hayatının en önemli vazifesi edinmiş bütün teşkilat büyüklerimize, kadın kollarımıza, kadın kollarımızın kıymetli mensuplarına çok teşekkür ediyorum. İnanıyoruz ki hiçbir çalışma boşa gitmeyeceği gibi her bir çalışmanın en temel anahtarının iyi niyet olduğu gibi biz niyetleniyoruz ve heyecanla söz veriyoruz. Gece gündüz çalışarak Allah’ın izniyle Bolu’yu tekrar gerçek belediyecilikle kavuşturacağız.”
     

    • Writer 22 Şubat 2024 . 19:38

      O kadar çelişkili ifadeniz var ki. Dilber ' in dansına o kadar odaklanmışsınız ki Yılmaz ERDOĞAN' ın sergilediği karakter, öğrencilerine yaklaşımı, bir kocanın karısını nasıl pazarladığı da ülkenin gerçekleri değil mi? Savunduğunuz her neyse kendiniz de itiraf ediyorsunuz aslında gerçekleri. Kendi kendinizi gömmüşsünüz. Dilber 'le ilgileneceğine Ekmek ve Gül dergisini oku, Uçurtma Avcısı kitabını oku. If you don' t think, don't write!
    • KADINA CEVAP-222 Şubat 2024 . 16:38

      ''AKP gönüllülerini kadınlara tecavüz, çocuklara tarikat yurtlarında veya dışarıda taciz, tecavüz, öldürme, kaçırma olaylarında ses çıkardıklarını, isyan ettiklerini görmüyoruz. Kapalı, dört duvar arasında, masa başında, koltuklarınızda çay içerken itirazlar olmaz.'' yazmışssın Peki solculuğu - hak aramayı çok iyi bilen YINE KADIN neden oyun yaşındaki kızları kızların Kadınlara destek olmadın. Gittin mi Diyarbakıra, Neden pavyonlarda , genelevlerde istismar edilen kadınlara isyan etmedin..yazdın mı platformda yoksa dilberin dansını zevkle mi izledin, Neden sol örgütlerde beyni uyuşturulup kendini patlanan kadınlar için isyan etmedim. Bunlar senin için normal değil mi ? isyan çağrın da senin gibi yandaş...
    • İNSAN 22 Şubat 2024 . 14:02

      Yine sıkışınca teröre dayandılar. Yaa, terörün bitmesini istiyorsan sadece yoksulların şehit olması değil şehitlikte adaleti sağlayacaksın. Bedelli askerlik bitecek herkes aynı şartlarda askerlik yapacak. Çünkü şehitlik herkese yakışır. Sadece fakirlere değil. Şunu görmedin, bunu görmedin. Kırmızı bültenle aranan PKK 'lıyı TRT' ye solcular çıkardı di mi? Üstelik ölümlere karşı olmak için solcu, sağcı olmak gerekmez. İnsan ol yeter ki. Bir kediyi besliyorsan insansın yok tekmeliyorsan, öldürüyorsan bir tür terör işliyorsun demektir. Ormanı yakıp otel yapıyor, çok kazanıp çalışanına az veriyorsan bu da bir terör çeşididir.
    • Kadddd22 Şubat 2024 . 12:59

      Diyarbakır annelerine destek olmaya giden hiç kadın solcu görmedim ayrıca küçük büyük kızları oğlanları dağlara kaçırıp Allah'tan korkmadan çeşitli eziyet eden pkk'ya lâf edebilen bir kadın solcu da hiç meşhur olmadı ve yine Pınar Gültekin olayı veya çalışırken horlanan zorlanan hakları çiğnenen kadınlara destek çıkan bir meşhur solcu kadına da hiç rastlamadım. Vs vs vs Bir kaç münferit olaya dayanarak cırlayan çok solcu kadın gördüm Niye ki
    • YİNE KADIN 22 Şubat 2024 . 12:38

      Kadınlara doğum, nafaka hakkı verildi diyor çakma solcu. Hak verilmek zorunda zaten. Tabii çoğu haklar yenildiği için bunu lütuf olarak görüyorsunuz. Hamile olduğu için işinden atılan kadınlar yok mu? Kreşler pahalı olduğu için çocuğuna bakacak yakını da olmadığı için işini bırakmak zorunda olan kadın yok mu? Özel sektörde, devlet sektöründe mobinge uğrayan kadın yok mu? Yazdıklarınıza bakınca sol, sosyalist olmanın ne demek olduğunu kavramamışsınız. Sanki tarikatların yaptıkları yanlış diğerlerinin yaptığı yanlışları görmüyoruz. Suç suçtur. Ancak ülkede işlenen kadına, çocuğa tecavüz, taciz suç oranlarını inceleyin. Canan GÜLLÜ ' yü takip edin!!!
    • Kadına cevap-222 Şubat 2024 . 11:02

      Çocukluğumda duaları ögrenmek için 3-5 kez camiye gitmişimdir. Onun dışında ne ögrenim hayatımda ne de sosyal hayatımda Cemaat veya tarikatlar ile en küçük temasım olmadı. Aksine üniversite yıllarımda sol örgüt ve yapılanmalara yakın arkadaş grubum oldu. Buralarda özgürlük-eşitlik vb saçma sapan söylemler ile genç kızların nasıl kandırılıdğını nasıl istismar edildiğini bizzat şahit oldum. Cemaatleri ve yurtları vb eleştirelim hatta Atatürk'ün yaptığı gibi en ufak bir yapılanmaya dahi izin vermeyelim ama kimse bana AKP den önce kadına değer veriliyordu, Kadınlar mutluydu vb demesin. Çocuk olduğunuz için siz mutluydunuz ama toplumda kadınlar bu dönemlerde resme eziliyordu. AKP döneminde kadınlara bir çok hak verildi. (Doğum izinleri, Boşanma sonrası nafaka vb)
    • İnadına Kadın Olmak 22 Şubat 2024 . 09:53

      Lafı nasıl sol örgütlere getirdiysen artık, kucaktan kucağa gibi seviyesiz, bilinçaltı sözler.. Sıkışınca terör örgütleri kelimelerine sığınıyorsunuz. Öyle bir kanun maddesi olmalı ve uygulanmalı ki : 1-Hiç bir siyasetçinin birinci ve ikinci derece yakınları bedelli askerlik yapmamalı. 2-Yakını bedelli askerlik yapanlar siyasi hiç bir kurul, komisyon, görev, millet vekili, belediye başkanı ve diğerlerinde yetki, adaylık, öncelik verilmemeli. Ayrıca size 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Gününü buradan hatırlatırım. İzzet Baysal Caddesinde sesimize ortak olmaya davet ediyorum. Üstelik sen, ben, o hepimiz aynı kaderin insanlarıyız. Fillerin altında çimen olmayalım. İnanın siyaset olmasa dünya daha güzel olur. Savaşlar da biter. İnsanlar tanımadığı, görmediği kişilere niye kurşun atar?
    • Kadın 22 Şubat 2024 . 09:39

      Eğer sen 68 kuşağının mücadelesini okumuş, anlamış yada yaşamış biri olsaydın bu cümleleri yazmazdın zaten. Zor dönemleri yaşamasak bile anlamaya çalışmamız gerek. 70-80' lerdeki Türkiye ' nin kadınları daha aydındı. İslamı daha güzel yaşardık. Çocuk olmama rağmen sabahları radyoda Cuma sohbetleri ve tasavvuf müziği vardı. İsteyerek dinlerdim. Çünkü tarikatlar palazlanmamıştı. İslam dini şirket olmamıştı o dönemlerde.Tatilde camiye gider dualar ezberledik. Anlamını bilmesek de. Çünkü o dönemler din sorgulanmazdı.
    • Bolulu22 Şubat 2024 . 09:19

      Bu ülkeye hiç inancım kalmadı, düzelmesi mümkün değil. İnanılmaz kutuplaştırıldı ülke. Hedef buydu zaten, "Milli birliği bozmak". Yorumları okuyorum, başarmışlar.
    • KADIN'A CEVAP22 Şubat 2024 . 08:40

      sevgili Kadın , Yıllarca kadınlar yetişkin filmlerinde oynatılırken (70-80 ler) , kızlar 13-14 yaşlarında evlenirken ( çok sevdiğiniz sanatcılar gibi) kadınlar hamiliklerinin son gününe kadar çalışılırıp ve ancak 1 ay annelik izni kullanabilirken kadın haklarını savunuyormuydunuz. Peki ortağı olduğunuz HDP tarafından oyun yaşındaki kız çocukları dağa kaçılırıp örgüt liderlerce istismar edilmesine ,DHKPC ve diğer sol örgütlerde kucaktan kucağa düşmüş kadınların hakkını savundunuz mu, eskiden ülkemiz her yerinde açık olan genelevlerdeki kadınların hakkını hiç aradınız mı ? Yoksa çok özlediğimiz 1970-2000 arasında bol nişastalı yiyyecekler ile beyninizi mi uyuşturmuştunuz..
    • Kadın 22 Şubat 2024 . 02:08

      Bu AKP Kadın Kollarını yada AKP gönüllülerini kadınlara tecavüz, çocuklara tarikat yurtlarında veya dışarıda taciz, tecavüz, öldürme, kaçırma olaylarında ses çıkardıklarını, isyan ettiklerini görmüyoruz. Kapalı, dört duvar arasında, masa başında, koltuklarınızda çay içerken itirazlar olmaz. Bunu öğrenin. İtiraz, isyan, kamuoyu oluşturma sokaklarda olur. İran bile bunu başarıyor. Hatta Afganistan ' da bile tesettürlü kadınlar Taliban' a karşı zor da eylem yaptı. Siz çayınızı için. Yanına da el açması börek, bol nişastalı gıdalar... Dikkat, nişasta düşünce cimnastiğine zarar veriyor
    • Mustafa21 Şubat 2024 . 15:53

      Solukluya, Az karın ağrısı değilsiniz var ya. İşiniz gücünüz yalan dolan, iftira, karalama. Ama ne yazık ki bunu yiyen bir kitle var
    • Bolulu21 Şubat 2024 . 14:16

      Peki savunacağı ilkelere okeymisiniz!!! Günün sonunda davası olduğu bir siyasi duruş var, imza attığı bir siyasi belge var!!!
    • Sokuluya21 Şubat 2024 . 13:23

      Sokulu nerde sokakta yurunmuyor.ben Türkiye de yaşıyorum . bayanlar rahatça geziyor.her toplumda olduğu gibi bizim toplumumuzda malesef münferit olaylar var.bunlarin önüne ancak iyi bir aile eğitimi iyi bir ahlak eğitimi olmadıktan sonra hangi hükümet gelirse gelsin önüne gecemezsin.izmirde ki taksiciyi öldüren şeref yoksunu katil gibileri için idam şart.
    • Sokulu21 Şubat 2024 . 12:03

      Sizin döneminizde kadının canının değeri bile kalmadı. Kadın cinayetleri, tecavüzler, yolda rahatça yuruyememekler hep sizin kadını korumayan zihniyetiniz yüzünden oldu. Bi de gidip kadına karanfil verdik de, bilmem ne de, zart da, zort da...
    • Kamil21 Şubat 2024 . 11:26

      Muhammed hoca ibreyi bence değiştiriyor Tebrik ediyorum Ben de bir MHP Lİ olarak kararımı değiştiriyorum Oyum Muhammed hocaya
    • boluLU21 Şubat 2024 . 11:25

      Osmanlıda yüz okuma ilmi vardı ve bu işin ilmini tahsil edenler Devlet görevi verileceklere bir de bu gözle bakalrlardı Adamın yüzünden temiz biri olduğu okunuyor Adayların yüzlerine bakın
    • Bolummm21 Şubat 2024 . 11:16

      haberi okumadan fotoğraflara bakmadan yorum yapan vatandaş kadını ve çocuğu yanında zaten boş yorum yapmayın
    • eğitimci21 Şubat 2024 . 10:49

      Durup dururken çiçek nereden çıktı bırakın bu işleeri emanet duruyor çiçekler partili partiliye çiçek veriyor
    • Maho ağa21 Şubat 2024 . 08:10

      Katanfil devri çabuk biter))))))
    • Metin Çelik21 Şubat 2024 . 00:58

      kadınlara çiçek veren adamın kadını yanında olması gerekmez mi. nerede.
    • Toklu Tokluoğlu21 Şubat 2024 . 00:29

      Bolu Belediye Başkanlığı kolay değildir. Analitik düşünmeyi gerektirir. Problemleri herhangi bir ideoloji, din, siyasi görüş v.s. yani bağımsız düşünerek çözmek gerekir ki, bu da sizde mevcut değildir.
    • Deli Dumrul21 Şubat 2024 . 00:07

      Şimdi çiçek veriyorsanız, 8 martta coşarsınız artık. Lütfen kendiniz olun. Oy için kadınlara şirin gözükmeyin. I know you, you know me.
    • Ansel Adams20 Şubat 2024 . 23:59

      Kadınlara çiçek vermek mi? Çiçek ve siz hayırdır? Eğlenmeyin bizimle, gidin başkasıyla eğlenin.
    • Saime20 Şubat 2024 . 23:58

      Helal olsun hocam bu iş size yakışacak birlik beraberlik içinde haydi hayırlısı inşallah