Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

 MHP Bolu İGM ve belediye meclis üyeleri açıklandı

 MHP Bolu İGM ve belediye meclis üyeleri açıklandı
    20 Şubat 2024

    MHP Bolu İGM ve belediye meclis üyeleri açıklandı Milliyetçi ...

         MHP Bolu İGM ve belediye meclis üyeleri açıklandı
         Milliyetçi Hareket Partisinin merakla beklenen Bolu Belediye Meclis Üyesi ve İl Genel Meclis Üyesi Adayları belli oldu.

          31 Mart seçimlerinde İlhan Durak’ı Bolu Belediye Başkan Adayı gösteren Milliyetçi Hareket Partisi'nin Bolu Belediye Meclis Üyesi Adayları ve  İl Genel Meclisi adayları belli oldu.

          MHP Bolu Belediye başkanlığı, ilçe başkanlıkları, belediye meclis üyeliği ve il genel meclisi üyelikleri seçimlerine ait aday listelerini ilçe seçim kurullarına teslim etti.

         MHP’nin Bolu Belediye Meclis üyeliği aday listesi şu şekilde: 

    KONTENJAN ADAYLARI

    1- Muharrem Demirel

    2- Hakan Aydın

    3- Ayhan Tabak  

    BELEDİYE MECLİS ÜYESİ ADAYLARI

    1- Şerafettin Özdemir

    2- Zafer Bekler

    3- Hamza Avcı

    4- Fatih Silin

    5- Volkan Özcan

    6- Burhan Karabaş

    7- Rahmi Aksoy

    8- Burhan Turan

    9- Mustafa Dağdelen

    10- Adem Beraber

    11- Muhammed Kabadayı

    12- Mahmut Çetinkaya

    13- Enes Emre Alemdar

    14- Kenan Başkan

    15- Zühtü Böçgün

    16- Olcay Kocabıyıkoğlu

    17- Filiz Yağlıoğlu

    18- Mustafa Murat Yaman

    19- Fatih Soyaydın

    20- Arif Eker

    21- Yasemin İpek

    22- İrem Açıkgöz

    23- Samet Türkmen

    24- Ufuk Kaykısız

    25- Hüseyin Atalay

    26- Safiye Nur Erarslan

    27- Dilek Söbütay

    28- Kemalettin Tetik

     İL GENEL MECLİSİ ADAYLARI

    1- Fikret Özen

    2- Ismail Yamantürk

    3- Sabahattin Altunel

    4- Senem Akkuyu Ayer

    5- Murat Soyaydın

    6- Ayhan Buğra Karadaş

    • Recep OTACIOĞLU26 Şubat 2024 . 14:29

      İsim belirtmeden uyduruk rumuzlarla seviyesizce sözde yorum yapanları zaten dikkate almıyorum. Herkes kendi sıfatına yakıştığı gibi zikreder. Bolu muzun şahsiyetli insanları hayırlı uğurlu olsun İnşallah. Ben Bolu muz için hiç bir menfaat beklemeksizin çalışacak bir kadro olduğuna inanıyorum. Başarılı olmak sadece dürüst, azimli, çalışkan, ahlaklı olmaktan geçer.
    • Hacı Ahmet26 Şubat 2024 . 10:29

      Herkes kafasına göre veya anlayışına göre yorumlamış. Kısır çekişmelere gerek yok. Yaşını almış olana git emekliliğini yaşa, genç olana da toy demenin yanlış olduğu kanaatındeyim. Ortaya konulan bir liste var ve bu listeye lütfen saygı gösterelim. Adaylara başarılar dilerim.
    • Süleyman Köse 25 Şubat 2024 . 15:16

      Metin Çelik gerçekten seviyesiz bir üsluba sahipsin.Hizmet etmek istiyorsan sen aday olsaydın derdim ama bu üslupla zor.bakıyorumda her siyasi partinin altına yorum yapmışsın.İnsanlar borç batağında demişsin Ak parti adayına yalaklık yapmışsın.Bence senin kendi içinde sorunların var.Bolu için iyi olan kazansın.
    • 6.Kat 25 Şubat 2024 . 15:11

      ULAN uslübunu kullanan birini bu ortamda ciddiye alamam.Gerçi seni ciddiye alsalardı herhangi bir partinin zaten listesinde olurdun.Seninki laf kalabalığı sadece.Son 35
    • Metin Çelik25 Şubat 2024 . 13:05

      6. Kat rumuzu ile yazan Sn Bolununsesi Okuyusucu . Kardeşim Sen ne saçmalıyorsun. Senin rumuzundaki Belediyenin ilgili katında Bolu belediyesinin binlerce çalışanına çalışan yılların emekçileri özellikle chp ve mhp li meclis üyelerine mi hizmet verecek. Nerede çoluk çocuk varsa çer çöp varsa önüne gelen 20 li yaşlarda genç insanları meclis üyesi adaylığına isimlerini yazmışlar. Ulan Bolu Batıyor Şehrimizin 17-30 Yaş arasındaki gençleri işsizlikten kırılıyor . halk açlık ve sefaret esareti olmuş Bankalara gırtlağına kadar borç batağına girmiş Faizler anasının nikahını geçmiş deyüslerin Sen ne saçmalıyorsun. Benim Kimseden bir ihtiyacım yok. Bir insanın sahip olması gereken insan gibi yaşayabilecek mal varlığım kazancım ve ihtiyaçlarımı giderecek araç gereçlerim 30 yıldan fazla bir süredir var. Ben kendim için değil bu şehrin işsiz insanları yoksul halkımız için burada Yorum yazıyorum. Terbiyesizliğin ne manası var. 35 Yaşındaki çocuğa 60 Yaşındaki belediye çalışanlarına ağa mı yapacaksınız. Nerede Duayen isimler Her partide Saygın kendisini kanıtlamış iş adamları meslek sahipleri dükkan çalıştıranlar ve esnaflar varken okumuş mühendisler mimarlar varken sıradan bir zibidiyi sen tut neymiş ocakçıymış Adana kebap mı yapacaksın da konuşuyorsun
    • 6.kat 25 Şubat 2024 . 01:41

      Metin Çelik bütün partilerin altında yorumun var olabilir tabi.Şunu anlayamadım,kime yaranmaya çalışıyorsun ? Altılı masayı geçtin sen.
    • Şevket25 Şubat 2024 . 01:26

      İmdat beyde, cihan beyde Bolu'nun sevilen isimleri, özellikle cihan başaran beyin hakkını ödeyemeyiz, hem kaliteli ve seviyeli siyaset yaptı, emekleri sayesinde EYT den emekli olduk, bağkurlu EYT liler içinde çalışması vardı umarım bu da sonuçlanır, hemde partisine bu güzel günleri miras bıraktı. belediye başkanı olarak hizmet etmek istedi, değerli insanların karşılık görmemesi üzücü. artık bunlar bitti süreç seçim süreci, bırakalım geçen ayı tartışmayı, önümüzdeki ay ne olacak ona bakalım. Cihan beyin ektiği tarladan hasadı toplamaya devam etmeliyiz. Onun çalışmaları ve başlattığı başarı ile milletvekili çıkardık, yine onun başlattığı bu başarı İlhan beyide fayda sağlayabilir. Hayırlısı bakalım.
    • Ayşe24 Şubat 2024 . 11:45

      Liste bey ben Cihan Başaran 'ı görmek istiyorum. 1. Aday Adayı İmdat Aslan, 2. Aday Adayı Cihan Başaran! ikiside listede yok! Cihan Başaran'ın o kadar emeği var o partide neden vefasızlık yapıyorlar. İsmail onun sayesinde milletvekili oldu ama onlara sorsan kendileri başardılar ne yapmışlar da neyi başarmışlar.. "Başaran" insanın emeğine konup biz başardık oldular :D Başaran'ın tecrübeli dürüst çalışkan liyakatli saygılı efendi kişiliğini kaldıramazlar da ondan bi yerlere getirmeye cesaretleri yok..!
    • LİSTE23 Şubat 2024 . 16:58

      Tamam hadi, İlhan bey genç,tecrübesiz. Tamam hadi listeyi de beğenmediniz. Kim olsun isterdiniz başkan, kimi görmek isterdiniz listede, onu da yazıverin bakalım. O olmasın bu olmasın... Sanki adaylık başvurusu yapan oldu da listeye giremedi diyen var mı? Lütfen artık yorum yapacaksanız, olumlu olsun, bu saatten sonra liste de değişmez aday da değişmez. Hep birlikte eğer öznemiz Bolu ise, neler yapabiliriz, eksiklikler nelerdir, memleket için nasıl faydalı işler yapılabilir onları yazalım. Yoksa kişisel hırs ve beklentiler ile yapılan yorumlar bir adım öteye götürmez kimseyi.
    • Ahmet Bolu23 Şubat 2024 . 13:52

      Yorumları yazan Ahmet ben değilim, bu yorumu yazan Ahmet bence yorumları sabote etmek için yazdı, Cihan Başaran başkanın belediye başkan adayı yapılmaması bütün boluyu üzmüştür, aday yapılmadığında hiç bir tepki vermedi, olumsuz haber ve açıklama yapmadı bu tavrıda kendisinin ne kadar kaliteli bir kişilik olduğunu gösterir, bilmeden yazan ahmet sen yazdın diye altın değer kaybetmez
    • Ahmey Beye Cevap olsun23 Şubat 2024 . 13:45

      Ahmey bey biz Boluluyuz kim kimdir bilririz., Hatta ailesini ve dedesini de biliriz. Metin Çelik abinin yazdığı yorumda cihan başaran da var. siz nerelisiniz, neden bilmiyorsunuz anlamadım. cihan başaran arkadaşımız MHP Bolu belediye başkan aday adayı olarak herkesi sevindirdi hatta Tanju başkanın karşısında en güçlü isin cihan arkadaştı, adaylığını ilan etmediği halde mhp İlhan beyi aday gösterdi, hadi boluyu tanımıyorsunuz, patinizdeki en değerli isimlerde mi tanımıyorsunuz çok yazık MHP ne hale geldi.
    • Muhtarım Haklı23 Şubat 2024 . 13:38

      Muhtarım, liste konusunda haklısınız, liste malesef seçim kazanmak için iddialı bir liste olmamış, listedeki her bir arkadaşımız mutlaka değerlidir, her birini tebrik ediyor ve hayırlı olsun diyorum,
    • Ahmet Kardeş Bilmiyor23 Şubat 2024 . 13:31

      Ahmet kardeş, Metin Çelik abinin yorumuna bilmeden cevap yazdınız. Bolu Cihan BAŞARAN ve İbrahim DOĞAN ismini çok iyi tanır, sever. Teşkilat ise Cihan BAŞARAN beye en uzun süre görev yapan MHP il başkanlığı görevi vermiştir. Ayrıca yakaşık 5 yıllık görev süresinde belediye başkanlıkları kananılmış, İl başkanlığı görevini bıraktıktan bir kaç ay sonrada Bizim İsmail milletvekili seçilmiştir. Partisine bu kadar emeği olan parmakla sayılı isimden biridir Cihan bey. İbrahim DOĞAN beye ise 2019 yılı Belediye Başkan adaylığı vermiştir. Senin teşkilat dediğin nedir onu hiç anlamadım. Bu yazdığınla MHP ye zarar veriyorsun.
    • Vatandas23 Şubat 2024 . 11:33

      Başkan adayı deneyimi olmayan çocuk.Listede yer alan isimler sanki seçim kazanılmasın diye belirlenmiş .Kontenjandan giren ve Bolu"da her işe burnunu sokan Muharrem hoca mecliste ne iş yapacak.Meclis gazetesi mi çıkaracak.Yanındaki diğer gazeteci de yayın müdürü mü olacak.
    • Muhtar23 Şubat 2024 . 11:20

      25 yıllık muhtarım ve MHP liyim böyle liste görmedim MHPli kimse yok bir iki kişi araya konulmuş partişiden ziyade dışardan isimler var teknik elip yazmışlar kim teknik ekip birbirini tanımayan isimler bu şiste ile çok zor yazık olacak oylara
    • gerçekçi22 Şubat 2024 . 21:25

      Necdet çakır ın olmaması üzücü bir durum bu konu ilhan bey tarafından gösterilmemesi yanlış olmuş ama genel olarak yinede teknik bir ekiple geliyor ilhan bey... Tebrik ediyorum şimdiden
    • Çorumlu22 Şubat 2024 . 17:36

      nerde Çorum kontenjanı MHP de hiçmi Çorumlu yok hayret oylar Çorum kontenjanını kullanan başka partilere
    • Taner22 Şubat 2024 . 17:11

      iş adamının borsasını takip eden hoca ilk sılarada ülkücüler nerede araki bulasın neye göre yapılmış bu liste Fatih Silin neden ilk sırada değil Necdet Çakır nerede tertemiz adaylar bunlar
    • Ahmet22 Şubat 2024 . 14:16

      Metin Çelik senin belirttiğin isimlerin sende karşılığı olabilir ama teskilatta ve halkta da karşılığı olmaları gerekir. Eger varsa ve aday adayı olsalardı, hakettikleri yere konulurlardi. Aday olmayanların listede de olmaması doğal değil mi?
    • Çetin22 Şubat 2024 . 13:38

      Liste hayal kırıklığı. Kadın adaylar listenin sonuna atılmış. Son Vekil adayının listede ne işi var hadi yazıldı 7.sıra ne alaka. Aktif meclis üyesi necdet çakır ın listede olmaması ayrıca bir fiyasko. Hayal kırıklığı vesselam.
    • Metin Çelik22 Şubat 2024 . 11:42

      O seçimde bizim ismail bana göre dönemin il başkanı CİHAN BAŞARAN ve eski Belediye Başkan adayı Yıllarca Öğretmen Fen gibi Liselerde Okul Müdürlüğü Yapmış İBRAHİM DOĞAN'ın Yıllarca partisi ve insani duruşu için kazandığı Başarılar BİZİM İSMAİL e Yaramıştır. İbrahim Doğan Ya da Cihan Başaran her ikisine de vekil adayı olmalırını ilettim. Birisine Kayın Pederi aracılığı ile diğerine bizzat kendim en az 50 defa söyledim ama her ikisi de aday olmalıdar Onların çalışmalarına Geçmişteki ADEM EVCİL in de kazandırdığı birikim Sonuçta BİZİM İSMAİL vekil oldu. işte hepsi bu. Peki üniversiteye ve hastanelere Bizim ismail kaç personel alımını sağladı . Kaç akademisyen kaç hemşire Ya da hangi kuruma ne kadar Personel alımında faydalı oldu işte bu gerçeklerle haraket ederseniz her şey çok farkı olacaktır.
    • Ahmet22 Şubat 2024 . 11:41

      Listede Herkes kendi tanıdığını arıyor Şunu tanırım bunu tanımam. Önemli olan ortak bir liste çıkarmış olmak. Hayırlı olsun.
    • bolu sevdalısı22 Şubat 2024 . 10:37

      listeleri görünce gözlerime inanamadım, listede bilindik ve iş yapacak isimlerin olmaması kadroların yetersizliği açıkça gözüküyor. Teknik açıdan mimar , inşaat mühendis gibi iş bilen kişilerin yazılmaması gerçekten ilginç ayrıca çalışan adamların tekrar listeye alınmaması çok acemice bir davranış olmuş. ilhan beyin bu hataları çok can yakar...
    • Haklıyı yazan22 Şubat 2024 . 10:02

      Burada ilhanı kötüleyip eğitim meslek bilmem ne algısı yapanların çoğu akp li ve chp li sırf kendileri gelebilsin diye ilhanı kötülüyorlar. İşte sizde makam koltuk sevdası bu kadar derin müptezel duruma getirdi.. ekibinde teknik adamları var adamın ekibi var yahu. Düne kadar siz demiyormuydunuz tanjunun ekibi yok diye.. bak aslanlar gibi ekip kurmus adam.. algılara gelmeyin arkadaşlar farklılıkta iyi şeyler olur emin olun.. chp liyim ama chp nin vekilini ben sokakta bir kere görmedim.. Ama ismaili her hafta mutlaka yolda kahvede bir yerde görüyorum yahu..
    • Herkese Cevap22 Şubat 2024 . 09:44

      Bizim İsmail dediler ve İsmail beyde Ülkü Ocakları başkanıydı ve Bolu oy verdi milletvekili oldu..
    • işçi22 Şubat 2024 . 09:24

      Ülkü ocakları başkanlığı iş veya bir meslek mi? Burada eğitim!!! görenler belediye konularına vakıf mı oluyor? Ne saçmalıyorsunuz siz ya, diğer adaylara bakın
    • Aktaşlı22 Şubat 2024 . 03:42

      Artık yaşlı kesimin hükmü kalmadı anlayın. Gördüğünüz listenin çoğu genç, üniversite mezunu ve liyakat sahibi kişiler. Belediyeye gerçek anlamda faydası dokunacak çalışacak isimler. Ne istiyorsunuz 50-60 yaş adamları belediyeye sokup toplantıdan toplantıya çay içmeye gelmelerini mi? Bahsettiğiniz isimler parti başkanıyken partiye bile uğramıyordu kaç kez gittim mhp ye 1 kez partide bulamadım bir tane yaşlı abi duruyordu sürekli. İlhan Durak Ülkü Ocakları eğitim ve kültür vakfı gibi Türkiye’nin en büyük gençlik kuruluşunda genel başkan yardımcılığı yapmış bir isim. Kısa zamanda tanıdım ve başarılı olacağına inanıyorum. Fitne yaymayın gayet başarılı bir liste yapılmış.
    • Sabahattin haluka22 Şubat 2024 . 01:12

      Türkçe öğretmenin yaşasa karneyi susuz yuttururdu sana :)
    • Liste efsane diyene22 Şubat 2024 . 01:10

      Bu liste ticaret odası na girmiyor . kaldı ki listenizden kaç kişi seçilebilecek.efsane gazoz olacak.
    • Zihniyet yorumluya diyen 21 Şubat 2024 . 23:56

      Benim adayım kimmiş? Yazdığım yorumdan bunu çıkaran zekana hayranım. Tüm partilere sözüm, çorumlusu, erzurumlusu, adana urfalısı falan filan. Herkes bir ilin hemşeri grubundan oy devşirme peşinde. Ama olay bolululara gelince ne dernek var ne lider, siz bolululardan oy isteyen aday gördünüz mü? Maalesef bolulu yine üvey evlat.
    • Bu liste efsane21 Şubat 2024 . 23:41

      Liste işte budur.herşey düşünülmüş listede.bazı kişilere göre belediyecilik sadece kaldırım yapmaktan ibaret gibi görülüyor galiba.öğretmene ihtiyaç yok mu?veteriner hekime ihtiyaç yok mu?avukata ihtiyaç yok mu?bolunun doğasını tanıyana ihtiyaç yok mu?muhasebeciye?mimara?mühendise?esnafa? İşte herkes burda toplanmış.para vererek değil alışılmış isimlerin dışında hepsi ayrı ayrı alanında uzman değerli insanlar.başarılar…
    • sabahattin Haluk21 Şubat 2024 . 23:31

      Devletin bir kanun çıkarması gerekiyor .Nedir bu Belediye Başkanı olabilecek kıriterler 1-Miymar 2-İnşaat müh 3-Harita müh 4-Şehir pilancısı 5-kamu yönetimi meyzunu 6- Daha evel kaymakamlık Valilik yapmış olanlar Bu meslek gurupları hariçindeki ler Belediye başkan adayı olamaz diye kanun çıkmalı Doktoru başkan yap Avukatı başkan yap öğretmeni başkan yap hayır efendim herkes mesleğini yapsın
    • Köroğlu Torunu21 Şubat 2024 . 17:58

      Yaş 35 anlatmaya gerek yok
    • Cevap verene işçiye21 Şubat 2024 . 17:08

      İşçi arkadaş a cevap verene yazıyorum.o dediğin senin için önemli olabilir.ulku ocakları benim için bir anlam ifade etmediği gibi oradan nefret ediyorum.simdi ülkü ocakları cv mi oluyor.olmezsek daha neler göreceğiz.bende ilkokulda sınıf başkanı olmuştum .o mantıkla cv ye bunuda eklememizmi gerekiyor.
    • Zihniyet rumuzluya21 Şubat 2024 . 16:57

      Arkadaş Bolu'nun fasıl koyundenim diyen sizin aday , sağlık mahallesinden olduğunu söyleyen sizin aday.bunlari deyince kabileci olmuyor.çünkü bunlar işine geliyor . kaldı ki en büyük milliyetçiligi yapan Türkiye de sizin parti. Kabilecilik diyonuz ya. işine gelmeyince eğitim hayatına Bolu'da başlıyor.10 yıllık memurluğu var.peki Bolu'da hangi okullarda okudu.memurlugu nerelerde yaptı.onlarida söyleyin bizde bilelim.isine gelince hangi alanda yüksek lisans yaptığına kadar soyluyonuz.isinize gelmeyince yuvarlak laflar.kabilecilik. vs.bos bir adayınız var.bu böyle kendi dağıttığı broşür söylüyor.kaldiki adayinizda ne liyakati var
    • Zihniyet21 Şubat 2024 . 16:05

      ne demek listede sebenli kıbrısçıklı yok. bu nasıl zihniyet. özne bolu değil mi? değişmez bu kafa aşiret kafası. çağdaş kafalar eğitim durumuna liyakatına başarısına bakar. biz neye bakarız çorumlu sebenli dörtdivanlı.. geçiniz..
    • Ramazan21 Şubat 2024 . 14:55

      Dörtdivanlı Necet Çakır listeye alınmamış, dörtdivanlı oyu lazım değil demekki Fatih silin ismi ile Erzurumlular oylarına değer verilmiş. Hamza Avcı ile Ağrılı oyları değer verilmiş,, Çorumlular çok kötü yerde seçilemeyecek kadar gerilere yazılmış, çorumluların oyu nereye gidecek bakalım. Geredeli Sebenli Kıbrısçıklı oylarına da hitap eden kimse yok,
    • Köroğlu Torunu21 Şubat 2024 . 14:51

      Aday boş sadece reklam algı, bütün partilerin belediye meclisi listesi zayıf sadece burası değil.adaylar içinde de iki kaliteli başkan adayı var. Muhammed Emin Demirkol, Mansur Şen gerisi bence boş.
    • Dörtdivanlı21 Şubat 2024 . 14:27

      Katılıyorum yorum yazan işçi ve Bolu lu arkadaşlara bencede cv boş. Sakladığı bı geçmiş mi var.okula Bolu'da başladım yazmış eve gelen broşür de nerde hangi okulları okumuş. 10 yıllık memuruyetini hangi illerde yapmış.kimsenin merak etmediği boluda oturduğu mahalleyi yazan fakat herkesin merak ettiği boludaki eğitim hayatını ve iş hayatını ,memuriyet hayatını her nedense bir cümle ile geçiştirmiş.ne yöneticilik tecrübesi varmış. Daha yaşı 35 ben aslen dörtdivanlıyım 1984 den beri Bolu merkez de yaşıyorum.ben bu cv ile bırakın aday olup seçime girmeyi beni Bolu belediye başkanı ilan etseler bile utanırım. Ya bu iş bu kadar kolay olmamalı bu iş çoluk çocuk işi değil.boluda biz yaşıyoruz. Fazladan su parasını şovmen bize ödetti.katı atık bedeli diye emlak vergisine ekstra zam yaptı.hukumetin yaptığından hariç sonra faturaları biz ödüyoruz.bu reklam ve algı ile bu iş olacak zannediyor.oyle bir şey olmazda olsa İnanki tanjuyu bile mumla ararız.35 yaş boş bir cv gizlemeye çalıştığı ortaokul lise hayatı, memuriyet hayatı ne iş yaptığı belli değil yaptığı reklamı benim diyen fabrikatör karşılayamaz.geçmişi kocaman bir soru işareti belediye çoluk çocuk işi değil.
    • İşçi ye cevaptır21 Şubat 2024 . 13:52

      İşçi rumuzlu arkadaş, sen ne anlarsın siyasetten nnee demek ilhan beyin cv boş demek bence senin lafın boş... İlhan bey bolu ülkü oacaklarında başkan yardımcısı olarak milletvekili İsmail akgül ile birlikte görev yaptı nasıl bilmezsin ayrıca Ülkü ocakları Ankara genel başkan yardımcısı olarak görev yaptı bir yıldır bolu mhp il başkanlığı yaptı
    • Selim Sağlık21 Şubat 2024 . 13:44

      Belediye başkanlığı bu dönem bizim olacak, ancak bir eksik görüyorum, İlhan bey Ülkü ocakları genel başkanı yardımcısı olarak görevliydi, toplumun ve gençlerin oyları için yanında ülkü ocakları da yer almalı. ülkü ocaklarımız sahada olursa gençlerin oyunu alırız.
    • Kazım Doğrular21 Şubat 2024 . 13:39

      Samanlıkta iğne aramaya gerekyok, belediye başkan adayı olacak kişide esnaf, iş adamıi sanayici, yada geçmişte yetkili bir memurluk gibi özellikler aramak gerekiyor.
    • Ahmet Bolu21 Şubat 2024 . 13:33

      Liste yapılırken nden Bolu belediyesi ve belediyecilik için gerekli isimler yok diye düşündürüyor yazık olmuş... başkan adayı İlhan beyin henüz iş hayatı ve meslek hayatı yok genç olması tecrübesiz olması, bunlar sıkıntı kendisinden belediyecilik beklemek zor,, belediye meclis üyelerinde Cihan Başaran gibi Bolunun çok sevdiği başarılı kaliteli, belediyeciliği ve siyaseti çok güçlü bir isim yok ve ibrahim doğan gibi vefa gösterilmesi gereken bir değerli yok. Muhammed Demirel ismi partiye ne katacak acaba zaten partiden uzaklaşmış gitmiş ne diyyim hayal kırıklığı oldu bu liste
    • Necdet21 Şubat 2024 . 13:18

      Cihan Başaran ismi ile bu dönem Mhp Belediye başkanlığını kazanabilirdi ama süresinden sonra aday olan İlhan bey ile tepki aldılar ve önce aday tercihini yanlış yaptıklarını düşünüyorum... şimdi listeyi gördüm ki liste malesef listenin ilk on sırası partiye oy getirecek isimler değil,, İlhan beyin Ülkü Ocakları genel başkan yardımcısı görevinde olması belki gençleri etkiler
    • Liste21 Şubat 2024 . 12:25

      Mecliste yıllardır mimar inşaat mühendisi vardı da noldu? Alaaddin alt yapıyı mahvetti, 3 kere aynı yeri kazıp çakma boruları bela etmedi mi? Tanjunun mecliste teknik eleman var da noluyo, su giderlerini yoldan yükseğe koyuyo, az yağmurda yollar göle dönüyo, yağmur suları direkt kanalizasyona akmıyo mu? Yani mecliste inşaat mühendisi mimar olmasa da olur, yoksa imarda kendi projeleri onaylansın diye başkana yanaşıyolar. 18 uygulamasından kaç vatandaş mağdur oldu, o uygulamayı yapanlar mühendisler mimarlar değil miydi.
    • işçi21 Şubat 2024 . 12:02

      Bolulu rumuzuyla yazan arkadaş doğru söylemiş diğer tüm adayların cv'lerine bakarak İlhan Bey'in cv'si bomboş. Ne iş yapıyordu bu arkadaş bilen birileri yorumlara bari yazsın da öğrenelim.
    • Bolulu 21 Şubat 2024 . 11:09

      CHP dışında diğer partiler listelerinde şehir plancısı, harita- inşaat müh vb , mimarlara yer vermemiş İmar komisyonunda kararları eğitimciler, sanayiciler, doktor be veterinerler mi alacak çok merak ediyorum Seçildiğinizi düşünün imardan sorumlu başkan yardımcınız kim olacak Belediye yönetimine talipsiniz site yönetimine değil Belediyeciliği hiç mi bilmiyorsunuz Belediyede hangi kararları kiminle alacaksınız Teknik elemana ne kadar önem verdiğiniz bu listelerde ortaya çıkmıştır
    • Bolulu21 Şubat 2024 . 11:06

      Arkadaşım sizin listeyi tanımak zorundamıyım.bu arada sizin adayın cv bom boş.bi Muhammed beyinkine,bı Tanju nunkiňe bir Mansur bey in cv ye bakın.birde sizinkine bakın.arada dağlar kadar fark var.
    • Taner21 Şubat 2024 . 10:54

      toplama liste olmuş liyakaet yok eş dost yazılmış birçoğu tanınan birileri değil eski MHPlilerden kimse listede yok parti listesinden çok şahıslar ilişkiler ön planda
    • kadının adı yok21 Şubat 2024 . 09:14

      Kadına o kadar değer veren bir liste ki, 17.sıradan itibaren yer verebilmişler. Demek ki seçim gezilerinde süs olarak kadınları yanlarında taşıyorlar.
    • Boluluymuş21 Şubat 2024 . 01:36

      Sen nası bolulusun ki, doğayla ilgilenmezsin Burhan ı tanımazsın, evcil hayvan sevgin yok veteriner tanımazsın, okula giden çocuğun torunun yok Zafer hocayı tanımazsın, sanayiye gidip bi çorba içeyim esnafa katkın olsa Zühtü Abiyi tanırsın. Spordan anlasan Muharrem hocayı tanırsın. Boşver sen git tansiyon ilaçlarını al esra erol seyret
    • Metin Çelik21 Şubat 2024 . 01:23

      Cihan Başaran ve İbrahim DOĞAN ve Yine tanıdığım bir kaç mhp li güzel insanlar olmasaydı Ben MHP Ye asla oy vermez Kapısından geçmezdim. Ülkenin bu hale düşürülmesinde Emekli Maaşını Sadaka seviyesinde tutulması hak ve özgürlüklerin kısıtlanması , Faşizmin ve diktanan en çok arttığı , devlet olmadan uzaklaşan . kamu mallarını kendi amaç ve çıkarları için düzenek hazırlayan AKP ve MHP ye CHP de eklendi. Ben bu adamlara oy vereceğime O sandığa gitmem çok daha iyi yapmış olurum. Oto Sanayici . Belediye Yönetecek Buyursunlar Yönetsinler
    • Bolulu21 Şubat 2024 . 00:23

      Şampiyonlar ligi demiş birisi ben bu listede Muharrem Demirel bir de adem beraber i tanıyorum.il. Genel meclisinde de İsmail yamanturk bu asya kıtasının şampiyonlar ligi mi galiba yaşları çok küçük veya ben ihtiyarlamisim.
    • Güvenlikçi20 Şubat 2024 . 23:57

      Bu ne biçim liste nerde MHP liler mühendisler doktorlar mimarlar eğitimciler 40 yaşın üzerinde kimse yok gençlik kollarının mı bu liste Tanju Özcana hayırlı olsun istenmiş sanki
    • Kurt Cebe Noyan20 Şubat 2024 . 23:56

      Muharrem Demirel MHP de , Kardeşi Emin İYİ partide. Rahmi Aksoy 2. sıra milletvekili adayı.Belediyede 7. sıra.Ya parası bitti yada üst sıradakiler daha çok paralı.
    • Metin Çelik20 Şubat 2024 . 23:30

      Listeleri gördüğümde Şok oldum. Kardeşim Biz Aylardır Yazıyoruz. İbrahim DOĞAN nerede, Cihan BAŞARAN Nerede Mhp içerisinde ne kadar kalite varsa listede arıyorum. Bununla mı seçim kazanacaksın. Tamam bir kaç meclis üyesi çıkarırsın ama bu listeye Başkanlığı feda etmişsin. Siz asla değişmeyecek misiniz. kardeşim. Tanju ÖZCAN a İkinci dönem Bolu Belediye Başkanlığı Hayırlı Uğurlu olsun Ne diyelim.
    • Güzel e20 Şubat 2024 . 22:52

      Şampiyonlar ligi derken bizim bilmediğimiz ne var
    • Güzel20 Şubat 2024 . 22:48

      Şampiyonlar ligi.